keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Kevättä rinnassa!

Syksy on jo täällä, mutta meillä kotona on kevät! Innostuin mustavalkokeltaisen yhdistelmästä ja halusin sitä kotiin. Tässä muutama kuva olohuoneen uudesta lookista ;)

       Tiimarista löytyi keltaisia tuikkukippoja ja tauluihin lisäsin mustan ja valkoisen lisäksi keltaista.

                        Kirpparikierrokselta löydetty kaksi tyynynpäällistä.

                  Myös kirpparilta bongattu kello, joka oli pakko ostaa värien takia :)

Ruusuja! Olohuoneen keltaiset verhot on väärän sävyiset kaikkeen muuhun verrattuna, mutta ehkä löydän vielä ne täydelliset jostain..

Myös uusin Novita sopii meidän "sisustukseen" ;) Kai nyt jo saa polttaa kynttilöitä? :)

Näistä paloista (ja langoista) tulee olohuoneeseen vielä peitto heti kun käpälät on taas kunnossa. Olen myös ostanut muutaman keltaisen vaatekappaleen, mikä mua vaivaa?! Googletin pikaisesti ja netti kertoi, että keltainen antaa voimaa ja ehkäisee väsymystä. Sopii mulle! Mukavaa syksyn alkua kaikille!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei keltainen tyyppi! Kyllä mun kohta kelpaa kattella teidän keväisessää olohuoneessa Hyviä ja huonoja uutisia! :)

Anne kirjoitti...

Nettiä selaillessani löysin teidän blogin. Pakko kehua noita ihania keltaisia yms löytöjä, tosi hienot tyynynpäälliset, tuikkukipot ja upea kello!

Eikku kirjoitti...

Kiitos! Olen itsekin tyytyväinen löytöihin :)